lördag 31 augusti 2013

oväntat....

en oväntat mysig och braig morgon.=).....såna morgnar vill jag ha fler av ,helst varje morgon resten av mitt liv =)....det är jag väl värd ?.....
den här dagen har innehållit svammel ,rantat ,grejat spelat på diverse spel och vunnit lite. haft lite främmande men nu är jag åter ensam och då börjar jag åter grubbla över mitt liv och allt möjligt.....känner mig ensam och ledsen.....
vet innerst inne inom mig att jag är värd ett bättre liv......
just nu är det jag ,  musiken i lurarna och datorn. vill hitta på nåt bus ,göra nåt kuligt....
jag kanske måste försöka ändra mitt tänk ,börja tänka och planera för att få det liv jag önskar mig....jag har alltid vetat hur jag vill ha det ,men har jag för höga ouppnåeliga mål ,kommer jag att bli lycklig en dag?......nåja inom en snar framtid hoppas jag bli lycklig =).....
nu ska jag bara försöka hitta på nåt att fördriva denna kvällen med......
hej hej

Inga kommentarer: