torsdag 15 augusti 2013

duracellkaninen

Duracellkaninen (jag) är helt slut ,batterierna behöver laddas. undrar om det hjälper med att dricka lite kaffe för att få mer ork att fortsätta. jag har så många måsten och jag kan inte bara vara och slappna av förrän allt är gjort som ska göras......
jag har en hemsk värk armarna orkar jag knappt lyfta och benen orkar knappt röra sig ,dem väger minst ett ton vardera känns det som.....nåja jag gnäller inte bara konstaterar att jag är helt slut och jag behöver mer energi.....
jag biter ihop o kämpar.....
köket håller på att ta form jag har fixat o grejat och lite fix så är det precis som jag vill ha det.
vardagsrummet likaså. =)....
ettan har jag börjat städa ur. köket , halva rummet och  fönstren är ogjort , det borde inte ta så många dagar att bli klar om jag nu bara kunde få tillbaka orken .....
Oscar har åkt till Roger ,fast egentligen hade han velat vara här men han hade lovat att fara dit i dag.
jag har lagat mat till pojkarna och mig i dag. Anton käkade sen drog han i väg med en kompis och bilen har han lämnat här......kanske får se han i kväll för jag kan tro att han behöver sin bil....=)
det kom en störtskur men nu tror jag det har slutat regna ,undrar om jag ska orka cykla i väg upp på byn ....hmm....några minuters vila så kanske jag har mer ork.....
jag blir så rastlös av att bara sitta här.....=).....
nåja nu ska jag sluta surra hej så länge
köket börjar ta form =)...

idag bjöd jag pojkarna på pasta och köttbullar i gräddsås

Inga kommentarer: