fredag 9 augusti 2013

fredag eftermiddag

och nu är jag här =) efter att ha jobbat mina timmar har bla beställt hem så snygga kläder  från en av våra leverantörer(NoaNoa)  och varit en hel del i butiken så tog jag helg kl 14 och trampade hem. när jag kom hem drog jag av mig kläderna och ställde mig i duschen.
har haft en helt UNDERBAR avkopplande oförglömlig stund. om det bara hade varat längre....
varför går tiden så fort när man har kul?....
nåja här sitter jag nu ensam och funderar på vad jag ska göra resten av den här dagen och kvällen....tänk om nåt mysigt och roligt kunde hända =).....
miljoner tack för din kommentar och dina telefonsamtal diamanten min. de värmer att  du tänker på mig och dina kommentarer får mig att smälta....fortsätt lämna kommentarer....du är världens bästa hoppas du förstår ditt värde....kram ,hör av dig snart igen.....
gott att träffas idag jag hade önskat att du hade hunnit med att fika med mig också.....
nu ska jag äta nötter och slappa en stund.....hej hej

Inga kommentarer: