lördag 10 augusti 2013

tidig lördag

ja då var jag här och det blev som jag trodde en tidig morgon.....ingen ide' att tro att jag ska kunna sova länge. vaknade strax före kl 06.00 och somnade om till kl 07.10 då klev jag upp. är tillbaka i sängen under täcket jag behöver inte stressa kan slöa o ta det lugnt för jag är ledig =)....
jag ser fram emot den här dagen ,hoppas på att den blir minnesvärd och kul =).....tycker mig se att solen vill visa sig idag =)....
ååhh tack för din kommentar bästa vännen =)....har sovit hyffsat bra och drömt sött.....ja jag hoppas du sovit gott o drömt sött så att du är utvilad o pigg denna dag....=).....hoppas dagen blir bra =)....
längtar efter att höra av dig ,du får gärna komma förbi och dricka kaffe.....=) kram
snart men inte ännu ska jag kliva upp och koka mig en kopp kaffe....nu blir det slöa o slappa ....hej hej

Inga kommentarer: