onsdag 7 augusti 2013

onsdag

det är morgon och jag är vaken tidigt ,vaknade ganska precis 06.30 några sekunder innan alarmet skulle starta ,vilken tajming. klev upp  och nu är jag tillbaka under täcket och skriver några rader.
till slut lyckades jag i alla fall somna och har sovit ett par timmar och drömt.
vädret ser lite sämre ut idag..hmm...=(....
idag jobbar jag som vanligt och efter jobbet blir det trampa hem fort och springa ner i tvättstugan och tvätta.....ingen rast ingen ro i eftermiddag....nåja det måste göras ,jag måste ju ha rena fräscha kläder att ha på mig.
snart måste jag lämna sängen och göra mig klar för dagen och dricka kaffe....måste leta fram dagens outfit....kjol ,klänning eller byxa vad ska jag ha på mig ?.....
hoppas du sovit gott o drömt sött bästa vännen min ,hoppas du känner dig bättre idag sköt om dig kram.
jag blir glad av kommentarer ..... =)...hej så länge

Inga kommentarer: