tisdag 6 augusti 2013

ååhh så glad

är tillbaka här ,alltså sover jag inte än. det är omöjligt att sova. vrider och vänder mig hela tiden och mellan varven upp och går omkring.....jobbigt......
ååhh så glad av att läsa din goa kommentar min diamant. =)....klart jag måste skriva några rader till dig =)....tack för komplimangerna de värmer mig. har inte varit till lilla mor på några dagar hoppas blommorna är fina ännu.jag funderar och grubblar vad som fattas dig ,varför du inte är kry och jag har kommit fram till vad det kan vara. jag känner mig allt lika som du ,inte kry ,ingen energi ,likgiltig och orkeslös...påminn mig att berätta vad som fattas och vad som behövs=).....
ååhh kom gärna förbi och säg hej på jobbet ,då skulle jag bli glad. ser du inte mig i butiken så är jag inne på mitt kontor .....=).....kanske är jag en ängel ,en ängel utan vingar  vilken tur att jag inga vingar har för då håller jag mig ju i närheten =).....din kommentar gav mig verkligen inspiration att skriva ,KUL.....du är min guldklimp glöm inte att du är värdefull bästaste vännen ,KRAM KRAM.
tror jag ska göra ett försök att sova ....sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: