torsdag 1 juli 2010

regnet det bara öser ner


....denna torsdag och tittar man i kalendern så har det blivit en ny månad.

I morse vaknade jag 06.00 som vanligt.....men jag lyckades somna om =), till 9 tiden. vilket tråkigt väder ,en inomhusdag ser det ut att bli. jag har en hel del att göra inomhus. en bakdag blir det ,men först måste vi upp till sovstugan och skura ,det lär nog ta nån timme men sen är den klar =) och då ska jag ta lite semester =). jag har sagt att roger o pojkarna kan sova där nån gång kanske till veckan ,så att lilla mamma får en kväll ,en natt och en förmiddag helt ensam hemma och göra precis det jag vill ,utan att ha nån som tjatar o jag slipper stå vid spisen. det är verkligen semester för mig och det kan jag faktiskt vara värd =).dricker min andra mugg med kaffe ,försöker ladda batterierna för att orka städa och allt annat som ska göras idag.

snart dax att hoppa i duschen o göra sig klar ,klockan tickar .... ha en bra dag /tingeling

Inga kommentarer: