torsdag 8 juli 2010

sköna torsdag=)


...slog upp mina ögon 06.45 klev upp för att väcka anton. la mig en stund och filosoferade lite, jag har haft en härlig morgon=). solen lyste och vädret var fint. jag duschade lite senare och gick ut för att handla mat vid 11 sen lagade jag som vanligt mat. idag blev det fiskpudding ,som oscar frågat efter och till den potatismos och löksås. jag träffade några arbetskompisar här utanför där vi bor och pratade en stund och hua nu börjar jag gruva mig för att börja jobba igen ,vecka 29.......jag blev lite uppdaterad vad som ska göras då ......

roger o oscar kom hem för ett tag sen ,roger for till soptippen med skräp o äter när han är tillbaka ,jag o oscar har käkat och nu är han ute o cyklar en stund.dem åker upp till sovstugan senare och jag blir ensam igen ,tills anton kommer hem i kväll.....lite ensamt men ganska skönt att få rå om mig själv .... vädret har blivit sämre o nu har det börjat skvittra =(.

har än inte fiskat nåt under hela min semester ....konstigt , det känns som att jag inte hunnit med nästan nåt o sola som jag brukar göra så mycket jag bara kan har jag heller inte gjort så mycket, kan bero på att vi inte bor där vi bott i nästan 20 år......sorgligt men sant.....nu är kl snart 15 och mina planer är att ta en promenad om det inte regnar , vila o läsa min bok. vet inte vad jag ska göra i kväll( fiska vore kul) annat än vänta på anton som kommer från jobbet hungrig , skitig o trött.... undrar om det är nån som är in på min blogg ,det är då tunt med kommentarer.......=( ha en fortsatt bra dag /ting

Inga kommentarer: