söndag 18 juli 2010

dax att


förbereda sig för morgondagen.....varva ner i soffan framför tvn ,läsa min bok.....vill inte tänka på att alarmet på telefon ringer 04.10 ,känns fortfarande overkligt att semestern är över för i år....få se ..hmm vad har jag gjort på min semester.....jo jag har shoppat ,städat, lagat mat ,bakat slöat ,solat lite o läst nån bok, ojj jag höll på att glömma...jag har ju varit ut o fiskat flera kvällar =) ...ungefär sånt jag brukar göra resten av året ,shoppa på ikea händer bara då vi har semester...=). känns ändå bra att va hemikring ,man måste inte nödvändigtvis åka bort för att man har semester. roger o pojkarna har varit hem o käkat ,duschat o plockat i hop grejor och farit upp till sovstugan. roger sa att han skulle sova hemma i natt ,så han dyker nog upp sen. jag har tänkt försöka lägga mig vid 23 o se om jag lyckas somna......natti natti....

Inga kommentarer: