lördag 10 juli 2010

kl 08.25 lördag


....haft sovmorgon till 07.50..=).klev upp och har startat tvättmskinen ,kokat kaffe o nu sitter jag här en stund. här är det tyst förrutom surret från tvättmaskinen och tvn. grubblar ,undrar vad som händer idag. på eftermiddag ska jag tvätta i tvättstugan ,anton har smutsiga arbetskläder så jag passar på att tvätta sängkläder och sånt oxå.

i går fredag var vi till luleå roger o oscar ville på biltema o jag följde med ,sen då dem fått handla de dem skulle så for vi på andra affärer ,handlade mat ,snus och det enda jag köpte till mig själv ,förrutom snus var ett par flip flop och jag var nöjd med det=), för när vi kom hem så hade jag ett paket från lindex att hämta ut=).på kvällen blev jag ensam ,då dem andra for till garage o sovstugan. en lugn kväll ,tog en promenad och såg tv resten av kvällen. jag kröp ner i sängen strax efter midnatt med min bok och somnade ganska fort o vaknade pigg o utvilad....ha en trevlig dag.....

Inga kommentarer: