onsdag 7 juli 2010

kl 22.10







jag har kommit hem från en kvällsprommis ,gick förbi OKQ8 för att köpa en loka.



senare på dagen blev det riktigt varmt o fint väder=). jag har lagat mat (chili con carne o ris) och under tiden hade jag en citronkaka på gräddning i ugnen. kan milt erkänna att det är lite varmt att stå vid spisen en varm sommardag ,men tyvärr ett måste när jag har hungriga pojkar. när vi var ut o handlade mat så passade vi på att springa på marknaden ,anton ville ha en t-shirt ,men det blev ingen för den försäljarn hade redan åkt och några andra knallar höll å plocka ihop och klockan var runt 12 och marknaden skulle hålla i gång hela dan....men det regniga vädret gjorde nog att dem avslutade tidigare sin försäljning. nåja ,jag hittade mig en ny axelremsväska och hemkokt marknadsgodis =). i eftermiddag har jag vilat ,hängt o vikit tvätt. gått en promenad för att få va i solen=). ikväll har jag varit iaf lite nyttig o bakat småfrallor och då dem var färdiggräddade så tog jag en till promenad ner till OKQ8. har tagit en dusch ,smakat frallorna och de fick godkänt betyg =) och nu sitter jag här i soffan med datorn framför mig och tvn surrar i bakgrunden. väntar att anton snart ska komma hem för att han ska jobba tidigt i morgon.



det är onsdag ,alltså lotto och keno, måste kolla om det blivit nån vinst.hoppas det blir en fin dag i morgon ,nu ska jag glo på tv och läsa lite i min bok /tingeling

Inga kommentarer: