lördag 17 juli 2010

lite shopping


hemkommen från luleå. tomhänt blev jag ju inte =) köpte make up , nagellack ,duschcreme, tjejiga saker =) ,kläder har jag så mycket av hemma....men konstigt att jag inte ens köpte underkläder som jag alltid annars gör =).men å andra sidan så köpte jag ju det i förra veckan. jag sparade rejält mycket pengar idag. jag hoppas innerligt att jag ska vinna stort i kväll för lottot o kenot är inlämnat. hoppas du får vinna i kväll L , jag håller tummarna. =)

pojkarna stannade kvar i b-träsk och jag for ner på byn ,måste tvätta kläder och göra diverse sysslor här hemma. och vad jag ska göra sen idag vet jag inte. men kan tänka mig att jag håller mig nog bara hemma. jag kommer att få lyssna på musik från parken hela kvällen. roger o pojkarna ska o käka middag till hans föräldrar så idag behöver jag inte stå vid spisen. mätt än av 45 g hamburgaren o de få stripsen jag åt på max i luleå är jag. har inte druckit kaffe sen tidigt i morse så nu ska jag ta mig en mugg nykokt kaffe . tack för din kommentar ,alltid lika kul att få =)..ha det gott /kram

Inga kommentarer: