fredag 30 juli 2010

fredagkväll 22.15


Nu är det helg och jag sitter ner på rumpan i soffan ,det enda jag hör är surret från tvn. resten av familjen är inte hemma. anton är ute med kompisar o roger o lilleman är påväg upp till sovstugan för att skruva i garaget med jag vet inte vad ,alltid har dem ju nåt projekt att hålla på med.

känns otroligt bra med helg och nu ska jag bara slappa med en kopp te o en påse sursockrade bilar , sitta vid datorn ,läsa bok o se lite tv innan jag lägger mig. jag är ovanligt pigg orkar nog sitta uppe nån timme till innan ögonlocken åker ner=).

det verkar va lugnt ute på byn ,kan tro att de flesta tillbringar kvällen på pdol ,nästan alla är väl där förrutom jag som sitter här i en tyst lägenhet och bloggar i lugn o ro ,skönt o ett billigt nöje =). ha det bra .....

Inga kommentarer: