tisdag 27 juli 2010

tisdag o lunch

vaknade till regnigt o mulet väder .....iofs bra arbetsväder. i går kväll glömde jag bort att skriva några rader ...inte likt mig. jag satt i telefon en timme med en kompis ,vi hade mycket att prata om (tjejsnack) haha....sen blev det tv (danska hollywood fruar tv3) ,det ville jag inte missa. sen efter det lite mer tv innan jag bäddade ner mig 22.30 för att läsa en stund innan jag somnade.
klart det va bra du sa åt mig att lägga mig o sova , du är en klok farkost anonym. bra nån håller koll på mig haha... alltid lika kul att få kommentarer o jag svarar på dem så fort jag ser dem =)
idag går det lite trögt ,kan bero på det tunga väder som är. kvavt mulet o regnigt ,det är nu iaf uppehåll från att ösa ner från skyn.
just nu är jag hem på lunch och inte alls hungrig ,jag häller i mig en mugg te o äter nå sen i kväll då kanske jag är hungrig =). har passat på att diska undan så att jag kan börja med mat då jag kommer hem i eftermiddag ...grubblar på vad jag ska laga för middag idag då.....alltid samma prob =)....nu ska jag dricka te o blunda på soffan några minuter innan det är dax att fara i väg ha en fortsatt bra eftermiddag ,kommer tebax i kväll

Inga kommentarer: