lördag 3 juli 2010

lördag kväll 18.45




ligger här i soffan o bara slöar. efter att ha haft kalas är det nu ganska skönt när det är lugnt o tyst. roger oscar o en kompis är i bergträsk medan anton är med tjej o kompisar på boden alive.


dagen började med att jag vaknade ovanligt sent 08.45 (skulle ha ställt väckarn),jag hoppade ur sängen för jag var ju tvungen baka tårta till födelsedagsbarnet. jag bakade först en jordgubbstårta och sen gräddade jag en sverigekaka ,som efter att ha frågat oscar blev en tårta med jordgubbar o strössel på....mellan tårta ett o två hann jag kasta i mig en mugg kaffe ...puh....sen när jag bakat tårtorna ställde jag mig i duschen ,hann få på mig kläder och en stund senare började det komma folk.min lillasyster o kusin ,kompisar till oscar och min storebror kom förbi och kalaset var i gång =). oscars storebror kom hem då alla hade farit. trots att han sovit till kl 13 ,var han så pass trött att han däckade på soffan en stund ,han fick bråttom då han fick höra att dem skulle dra i väg tidigare till boden ,han tog en snabb dusch och jag var tvungen skjutsa ut han o tjejen till norrabyn.


nu kom roger o oscar hem och givetvis är dem hungrig,det blir nog en pizza ,det är ju ändå oscars födelsedag. jag upptäckte att jag har slut snus ,måste på konsum och handla för utan snus kan jag ju inte va. =). det har varit varmt o fint väder idag och jag har inte ork att göra så mycket mer denna dag. det blir en hemma kväll i soffan framför tvn och ta det lugnt. på återseende/kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

ser ut ganska skönt där i soffan börjar rulla hemåt kring 5 tiden 101 mil blev det ner men man får ta det lungt gratta raggaren från mej ha ha