lördag 31 juli 2010

kl 14.00


tråkigt pissväder. for i väg ut på byn i regnet för att lämna in lotto o keno, så nu är det gjor toch sen gick jag in på två rum o kök där jag köpte några kaffekoppar ,har haft nog så lite koppar i mina skåp ,en hel del porslin är uppe i sovstugan. kul att få handla lite nytt.=). sen gick jag raka spåret hem för inte vill jag va ute i regnet.

ville ha nåt att göra så jag rörde i hop en sockerkakssmet och en kakdeg ,resultatet; sockerkaka och chokladsnitt. nu har jag lite fika hemma =). behöver fylla upp kylen med lite ingredienser så att jag kan baka mer ,men just nu ska jag slappa o läsa en stund tills tvättmaskinen är klar.
ja ,anonym jag tror dig . kunde förstå att jag inget missat . jag hade en lugn kväll hemma o la mig vid 23.30 . men hann du verkligen se nåt på så kort tid du var där i stan?

Inga kommentarer: