söndag 18 juli 2010

en regnig söndag morgon

vaknade 07.50 o klev upp.... .mega mycket ångest, sista lediga dagen på årets semester....bläää. JAG VILL INTE JOBBA....semesterveckorna har gått så fort. har haft en skön morgon ,druckit kaffe . har precis duschat och känner mig fräsch o aningen piggare. jag har skrivit ner en handlingslista och har tänkt gå på affärn om nån stund. idag fyller roger år ...och jag ska baka en tårta och självklart ska jag laga mat ,det blir till att laga ordentligt mycket eftersom det ska fyllas i tre matlådor o ätas till middag idag.
än har jag inte ringt o väckt roger o pojkarna ,men snart är det dax för dem att öppna sina ögon. jag tror inte jag åker upp dit i dag för det är ju såååå trist o mulet ute o jag har ju en del att göra här hemma.....ha en fin dag

Inga kommentarer: