fredag 30 juli 2010

fredag

hade sovmorgon började kl 12 o jobbar till 21.....sen är det helg och det ska verkligen blir skönt att få vila lite från jobbet. vaknade vid 08.00 av att det mullrade ,blixtrade och regnet öste ner. det var bara upp o hoppa för att stänga av datorerna ,sen kröp jag ner i sängen igen o mådde gott ,en alldeles perfekt morgon utan stress =). klockan tickade o jag ställde mig i duschen för att göra mig i ordning för att börja arbetsdagen.
nu är jag hemma för "en matrast" och har käkat nån macka. pojkarna har kommit hem o käkat nån macka. nu har dem farit ut o cyklar en sväng. jag är åter ensam en stund.
efter lunch idag blev det varmt och soligt och är det fortfarande ,hoppas det får va fint väder i helgen oxå. än så länge inget planerat inför helgen har jag ,få se vad vi hittar på , nåt måste vi ju göra .....

Inga kommentarer: