måndag 5 juli 2010

en varm kväll




kvällen har varit otroligt varm ,likaså dagen.roger o oscar har varit hem för att äta (ugnspannkaka),duscha o göra lite ärrenden på byn.då dem gjort det dem skulle åkte dem tillbaka upp till bergträsk för att pyssla i garaget och oscar köra crossare. dem kommer inte hem ikväll ,dem trivs bra där uppe och jag vill inte hindra dem ,samtidigt får jag ju lite semester ...=). min middag idag blev en minipizza och två glas lättdryck nu väntar jag att anton ska komma hem ,han ska ju orka upp o jobba i morgonbitti.för att få vara ute i solen har jag gått promenader runt om byn. nu ikväll har jag mest slöat och tittat på tv. det har gått en stund och nu har anton kommit hem 10 minuter före utsatt tid ,han förvånar mig ibland =).


i morgon blir det att kliva upp tidigt för att jag ska iväg o få akupunktur 09.40. misstänker att jag kliver upp redan mellan 06.00-06.30 så att jag har god tid på mig att dricka kaffe o piggna till.


idag har jag spelat keno ,två nya rader k6 ,tyvärr blev det endast fem kronor i vinst ,men en dag kvar med de raderna kan ge mig mer vinst =). nu ska jag se lite tv innan jag lägger mig o läser....sov gott

Inga kommentarer: