tisdag 27 juli 2010

här igen

....ja nu är jag tillbaka =). det klarnar upp ute o det kan nog bli fint väder i morgon...jippiiii...nu skulle man bara fått va ledig åtminstone nån vecka haha.....el nån dag. har slöat en del i kväll efter diverse sysslor. har varit o handlat så nu är det inte lika tomt i kylen som tidigare i eftermiddag =).
jag grubblar om det är nåt att se på tvn ,tisdag...hmm....tror inte det är nåt speciellt att se. roger har lagt beslag på tv dosan o jag får nog inte välja kanal. det gör inte så mycket för jag har ju min bok ....o min dator haha.....kan alltid roa mig med nåt =).
jag har inte slumrat på soffan nå i kväll o jag är inte speciellt trött än ( kl är 21.40) ,sitter nog uppe nån stund till innan jag kryper under täcket ...../tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting nu är det dags att sova kl är nu 23 30 ha ha

annelie sa...

hahaha... 23.30.ja då sov jag. bra du håller lite koll ....