onsdag 21 juli 2010

å vilken morgon


.....trött...somnade om efter väckarn ringt ,men jag hann i tid på jobbet iaf. dan blir liksom förstörd när man stressar direkt från morgon. känner mig urtrött nu ,men ska försöka att inte slumra nå på soffan i kväll ,kanske somnar jag så fort jag lägger ner huvudet på kudden i sängen. stämplade ut en stund tidigare idag och när jag kom hem tog jag mig en dusch o for ut på affären. lilleman hade beställt fiskpinnar potatismos o hollandiesås till middag. middagen är klar och nu väntar jag hem några hungriga pojkar. regnet det öser ner ,bra arbetsväder.=) idag onsdag ,lottot inlämnat även kenot så jag håller tummarna =).....
det blir nog en hemmakväll även ikväll ,utföra diverse sysslor här hemma och sen bara slöa...... c ya

1 kommentar:

Anonym sa...

äntligen får jag läsa din blogg.
anonym