onsdag 7 juli 2010

dissapointed

...hmmm slog upp mina två blå vid 06.00 tittade ut och såg att det var inte allls var lika fint väder idag som i går....klev upp för att väcka anton sen la jag mig igen och somnade om ,tråkigt väder då kan man lika gärna sova längre på morgon ,men absolut inte hela dagen. anton fick ligga kvar o sova ,ha sovmorgon tills det slutar regna sa han....strax efter 08.00 ringde roger och sa att dem skulle komma hem för att duscha bla. för en stund sen kom en mycket trött oscar o en piggare roger hem. jag tror det dåliga vädret gjorde att dem kom hem så tidigt. jag har ju inte hunnit laga nån mat än......
idag vaknade jag med mycket värk ,det är bara att bita ihop och försöka härda ut ,kanske mindre värk i morgon. dricker min andra mugg kaffe ,det blir en hel del kaffe vaje morgon däremot dricker jag inte så mycket senare under dagen. snus o kaffe är min frulle varje dag=) inte hälsosamt men herregud gott=).
har väl inga direkta planer för idag annat än laga mat och plocka undan och städa. vila o läsa bok kan det oxå bli.
ha en bra dag/ting

Inga kommentarer: