torsdag 1 juli 2010

1 juli





dagen har övergått till kväll (21.12) , vädret är bättre ljust på himlen. morgondagens väder blir nog kanoners =), det gillar jag.sitter här vid datorn och lyssnar på låten This is my life (grymt bra låt) har mest bara slöat ikväll. vi har haft främmande av min farbror o hans fru ,tack för titten K och U. kul att ni hittat hem till oss.



lilleman har precis kommit innanför dörren och roger for ut precis ,anton har varit borta hela kvällen ,som vanligt. tidigare i dag har vi varit o städat i sovstugan nu är det bara för pojkarna att sova där då dem vill .kanske får jag lite semester ,hemma ensam =).orken har liksom tagit slut ,men bara jag får sova ett par timmar så är jag åter igen på topp i morgon för nya uppgifter eller rättare sagt gamla vanliga sysslorna som att städa o laga mat. bakning får vänta tills ilet är tebax.



kenot har jag helt glömt bort att kolla ,kanske med lite tur har jag vunnit =).



resten av denna vardagskväll tillbringar jag nog i soffan framför tvn med en bok i handen. ....../tingeling

Inga kommentarer: