tisdag 27 juli 2010

gmail


....idag har jag skaffat ny mailadress på gmail. hoppas det ska funka bra. visserligen har jag kvar min hotmail. blev riktigt nervös när jag skulle logga in här för det stod min nya adress men hur jag än gjorde gick det inte. jag skrev in nånstans min hotmail och på nåt sätt löste jag problemet och jag kunde logga in och kan nu pusta ut.....=)kvavt det varit ute denna dag undrar om ovädret brakar lös i kväll.....jag har lagat middag ; makaroner o köttfärssås , gjorde en lite annorlunda sås . jag blandade i bacontärningar, creme fraiche o grädde, och kryddade med dill o persilja ,salt o peppar och gott blev de,t oscar o hans kompis gillade det =).nu njuter jag av en kopp kaffe o slappar lite tills tvättmaskinen stannat ,sen hänga tvätt. jag tog en kik i kyl o skafferi ,det verkar inte bättre än att jag måste ut o handla......om vädret tillåter så kommer jag tebax senare i kväll så hej på en stund

Inga kommentarer: