söndag 25 juli 2010

en regning söndag


i slutet på juli. vaknade runt 07.00 men somnade om o klev upp 09.10 ,haft en lång sovmorgon ,faktiskt inte så tokigt när det ändå är så dåligt väder. lilleman sover fortfarande. jag har startat tvättmaskinen ,kokat kaffe o plockat lite. har en svag känsla att det blir en inomhusdag idag. lika bra att städa och göra lite nytta.

jag o oscar såg film i går kväll (farsan) ,en komedi värd att se ,vi fick oss ett gott skratt. efter vi sett filmen var vi trötta och klockan var ca 22.30 så vi la oss. jag läste en stund innan jag somnade. roger o anton sover i sovstugan ,förmodar att dem kommer ner o äter i eftermiddag så innan dess ska jag väl ha hunnit med att laga mat.

kollade mina spel i går. vann inget på hästarna ,men på lotto hela 19 kr o keno 15 kr =) ,varför går det aldrig att vinna stort?......ha en skön söndag

1 kommentar:

Anonym sa...

nog har du väl vunnit nå stort nån gång ha ha huvud saken man får vara frisk