fredag 23 juli 2010

lite nytt jag införskaffat







..när jag ändå sitter här kan jag ju visa lite av det nya smink/parfym jag köpt =)



har köpt från tradera parfymprover : anton vill ha nån ny parfym o det bästa är att köpa provparfym så att han får testa vilken han vill ha i större stl. denna gång blev det: ed hardy heart & daggers , han luktade o blev väl inte så impad.däremot av parfymen; diesel, den verkade han tycka bättre om. själv köpte jag ett parfym prov på christina aguilera ;by night ,den luktade gott och det var en behaglig fruktig doft . köpte även från tradera sminkpärlor ,har aldrig tidigare sett såna och då måste jag ju bara handla för att få prova vad jag tycker om såna. =)



en ny mascara köpte jag förra helgen ;maybelline define A-lash. lång smal borste, klumpar sig inte o bra volym ger den fransarna ,prisvärd.
jag hittade även en ny ögonpenna fråv viva la diva ,mörkblå. ett fint ,billigt smink ,det gillas verkligen.
köpte även två olika nagellack från depend cerise o ljuslila ,billiga små flaskor ,lämpligt stora.

Inga kommentarer: