torsdag 8 augusti 2013

svammel lite av varje

den här lediga dagen har jag grejat ,rantat och svamlat. har hunnit med en kortare prommis i eftermiddag. skönt att röra på sig ,jag måste skärpa till mig och promenera mer regelbundet.....
det är internationella orgasmdagen idag ,helt seriöst =) ,tänk att det finns dagar för det mesta...internationella kvinnodagen , kanelbullens dag och en hel rad med andra dagar....internationella orgasmdagen visste jag inte fanns förrän jag läste det på nätet.....=)....undrar vad folk har pysslat med den här dagen ....=).....
nåja...här ligger jag nu nerbäddad i sängen under täcket med datorn i knät och tvn surrar. har sett lite tv i kväll nu visas tv4 nyheterna och därefter det sista avsnittet för säsongen av hawai five -0 ...och min tanke är väl att se det innan jag har tänkt  sova och drömma sött.
i morgon jobbar jag som vanligt 09.15-14 med en rast däremellan. sen har jag helg helt otroligt skönt att vara ledig en hel helg det var flera veckor sen sist......
hoppas du haft en bra dag och kväll bästaste vännen min , ,mysigt  att träffas och se dig i dag. hoppas vi träffas snart igen en längre stund. sköt om dig min diamant kram.
lämna gärna kommentarer och gör mig glad....
sov så gott o dröm sött....

köpt lite nya hårprodukter

gott med pistagenötter =)


Inga kommentarer: