onsdag 7 augusti 2013

rantat och svamlat

ja så är jag nu tillbaka. full fart från morgon till kväll =)......tvättat kläder sprungit upp och ner mellan läggan och tvättstugan ett par gånger och däremellan hunnit upp på byn för att göra diverse ärrenden. full fart som sagt hela dagen och kvällen.
min far var påväg ner på byn och jag tog en prommis och mötte upp dem och vi for och rantade ett tag och sen drog dem till lillasyster. få se när han dyker upp på byn nästa gång .....
hann precis in genom dörren och dra av mig kläderna för att ta mig en dusch då ringde Anton som var påväg så det var bara för mig att klä på mig igen ,för då kom han och med sig hade han sällskap. KUL att nångång få se min förstfödde son =)...efter en stund här så fick jag skjuts ut på byn för att handla några saker innan dem drog vidare.....
åter hemma i läggan och en stund senare hörde jag hur det började regna.
nu gör jag inte så mycket har datorn i knät och är nerbäddad ,samtidigt ser jag på tv...... nu blir det bara slappa och sen hoppas jag kunna somna och sova nån timme.
i morgon är jag LEDIG =)....behöver inte ställa alarmet. =) jag sover tills jag vaknar.....=)....blir säkert som vanligt tidigt ,men jag kan slappa och slöa och göra vad jag vill i morgon hela dagen.
nån krona vann jag på kenot det var enda vinsten på kvällens spel på ( keno , v86 och lotto)....det är hopplöst att jag aldrig får vinna......=(......
hoppas du min bästa vän har fått vinna på lotto i kväll. hoppas du haft en bra dag och kväll. hör av dig när helst du vill. sköt om dig och jag tänker på dig ....kram
nu ska jag se lite tv ....sov så gott och dröm sött



Inga kommentarer: