måndag 12 augusti 2013

ny vecka ny dag

måndag och jag är tillbaka här. inga kommentarer ,tråkigt =(......
höll aldrig på att kunna somna i natt, hade och har fortfarande mycket värk......ledsen jag blir när jag har så här ont......vaknade av alarmet som startade ,men eftersom jag sovit dåligt i natt var jag så trött och slumrade en stund längre och vaknade 06.50 och då klev jag upp för att piggna till.
är nerbäddad i sängen medan jag bloggar men snart måste jag lämna varma täcket och göra mig klar för arbetsdagen.....hoppas på att värken minskar under dagen kan jag ju alltid göra.....
idag blir det nog klä sig i byxor ,soliga varma vädret ser ut att ha försvunnit ute....=(....
vad jag ska göra sen efter jobbet vet jag inte. det blir väl bara att svamla och få tiden att gå. men jag hoppas nåt kuligt händer....=)....
hoppas du sovit gott o drömt sött bästaste vännen min ,ha en fin dag hör av dig när helst du vill kram till dig....
nu säger jag hej så länge....

Inga kommentarer: