lördag 10 augusti 2013

lördag lite av varje

ja då var jag tillbaka här med ett inlägg. idag på förmiddagen for jag ut en sväng för att handla dricka o godis för att ha nåt gott med på dagens bilbingo. jag har färdats som den lilla tingeling jag är =)...för när jag kom hem så var jag bara hemma en stund innan jag for ut igen ....för att lämna in diverse spel (lotto , keno och v75) ...fint väder idag =) ,passar på att fylla på med D-vitamin. =)....efter ett tag var jag åter hemma och jag slappade i väntan på att fara i väg på bilbingo. strax före kl 14 blev jag hämtad av bästaste vännen. vi var tre stycken som drog i väg på bilbingo. när vi kom dit så dök där upp ett par stycken som vi kände ,kul. bla. lillasyster ,barnen och pappa.....
trevligt och kul med bilbingo spela och surra med folk och samtidigt har man ju nåt kul att fördriva tiden med. =).....
hemma var jag runt 19.30 klev in i läggan och några minuter senare var jag åter på språng .....hoppade upp på cykeln och trampade upp på byn och sprang in på affären för att handla några saker....det blir att handla ofta när jag bara orkar cykla med en påse.....
nåväl när jag kom hem igen så kokade jag  jordgubbskräm och ...

en påse pistagenötter ,lite lördagsgott =)

min nykokta jordgubbskräm =)


har diskat ,plockat och grejat.....
nu sitter jag här ensam med datorn i knät har tänt ett ljus och tvn surrar på tv4 ,sommarkrysset..
vad jag ska göra mer i kväll vet jag inte......ta en dusch och kanske bara slappa resten av kvällen....
TACK  bästaste vännen min diamant för att jag fick följa med på bilbingo och tillbringa eftermiddagen med dig ,så mysigt. varför går tiden alltför fort när man har kul , önskar att vi kunde tillbringa myyyycket mer tid i varandras sällskap ,huvva så mycket kul vi skulle kunna hitta på....=)....
nåja nu blir det se tv och fundera ....och jag får inte glömma rätta mina spel....håller tummarna för en vinst då jag inte fick vinna nå på bilbingo.....hej så länge

Inga kommentarer: