onsdag 7 augusti 2013

full fart

ååhh vilken god morgon ,den blev helt underbar. =)...på min önskelista finns fler såna härliga morgnar...=)....TACK bästaste vännen för att du är du och att du finns. säger det igen du vet väl om att du är värdefull. STOR bamsekram till dig. =) , hör av dig snart igen och kom förbi drick kaffe och surra med mig eller bara vara ....=)
en regnig grå och trist dag ute. jag har jobbat mina timmar och som alltid mycket att göra idag har jag tillbringat en del tid på mitt kontor ringt , mailat och fixat och sen resten av tiden ute i butiken. =)....snabbt hem efter jobbet och rusade  ner i tvättstugan för att tvätta kläder.....här är det ingen rast ingen ro och jag hade önskat mig lite vila men det tar jag sen när tid finnes....=)....
klockan tickar och snart är det dags att springa ner i källaren igen....
hej hej

Inga kommentarer: