torsdag 24 juli 2008

torsdag kl 18


....ja äntligen får jag sätta ner rumpan i soffan framför datorn ,klockan är nu 18. var ganska trött i morse då väckarn ringde men jag tog mig om än lite segt ur sängen och har jobbat och slitit hela dagen....det har varit fint väder varmt och gott jag hade ju hellre varit hemma och ledig än skurat trapphus.denna dag var inte middag på bordet när jag kom hem. hela familjen väntade på att få fylla sina magar med vanlig mat,som anton säger...haha...han ringde mig och sa kan jag inte få nå vanlig mat i kväll (roger gör oftast bara enkla maträtter som han klarar av, tex hamburgare korv o makaroner ,korv o potatis eller en cornflakes tallrik ) och visst ska pojkarna ha ordentlig mat. jag har gjort köttfärsbiffar ,sås och kokt potatis ,det vart uppskattat och nu lastar dem i sig för fullt ....haha...jag har hunnit äta lite oxå. mina nya böcker kom i dag med posten...jippiiii nu har jag helgen räddad....haha...nu ska jag ta det lugnt ute i solen läsa o må gott.det ser jag fram emot. en arbetsdag kvar innan helgen.denna vecka har trots allt gått bättre än förra ,nu har man kommit i gång ordentligt efter semestern....haha...trots att det varit mycket städning har denna dag varit helt okej. jag kommer förhoppningsvis sova gott i natt.
inte är du fattig anonym....haha....du är så välmående och får mat i magen varje dag ,det är inte alla här i världen som får det. storvinsten kommer nog snart ska du se. men först är det jag som kammar hem en storvinst....haha.../tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller tummarna för dej har nyss varit o hälsa på blad o drucki kaffe kl är nu 22 02