fredag 4 juli 2008

god morgon




klockan är 8.45 ,vaknade för en halvtimme sen. å så trött jag är ,sitter här och mega gäspar framför datorn. det blev sent i natt innan jag la mig (01.00). det blir en solardag ,inte lika varmt som i går men ändå toppenväder. på med bikini och ut i solen.
jag upptäckte innan jag la mig att jag är nästan utan snus , fruktanssvärt hemskt och jag ska inte ner på byn förrän i eftermiddag . få se om jag kan klara mig på 2 prillor till 15 tiden.jag får suga länge på dem jag har kvar....haha...
oscar och hans kusin sover än ,de andra är och jobbar. det är tyst i huset.
mina planer för dagen : vara ute i solen ,i eftermiddag ner på byn (det är knalledagen) ,få se om man kan göra några fynd ute på storgatan...haha...ska börja röra på mig så att jag inte somnar framför datorn. ha det bra så länge /ting

Inga kommentarer: