tisdag 29 juli 2008

fiske kväll











i eftermiddag då jag kom hem från jobbet blev jag bjuden på varma mackor ,gott att få sätta sig vid bordet och bli serverad för en gångs skull. jag vilade i hammocken efter maten,det var behagligt,tråkigt nog var det svalare ute ,inte alls lika varmt och skönt som tidigare idag....haha.. jag har varit betydligt piggare denna dag för jag fick sova bra hela natten. dagen har varit helt okej inget att klaga på....haha... jag ville i väg och fiska. roger och oscar följde med ut i båten . en fin kväll trots en hel del knott. fisken var inte riktigt på taget och oscar blev uttråkad efter ett tag på alla knott och ville hem. två fiskar blev kvällens fångst.nu är klockan 21.55 och jag har duschat och käkat lite mackor ,ska snart krypa ner i sängen och läsa en ny bok. ska avsluta bloggandet för i kväll med att säga god natt /tingeling

Inga kommentarer: