fredag 11 juli 2008

god morgon







..klockan är nu 11.12 och jag är lite seg idag. var borta hela kvällen i går . jag var till storforsen och såg showen diggiloo 2008. kanonbra show och vilka artister . det var värt varje krona.



det var bl a måns ,linda bengtzing, molly sande'n ,lotta engberg lasse holm . sammanlagt 10 artister.



mulet och småregnade gjorde det emellanåt ,men det tänkte man inte så mycket på.idag däremot känner jag mig lite smått förkyld och värk, sitta på en stol i sammanlagt 5.5 timmar lite kall kände jag mig efteråt och ont i ryggen.



pojkarna är i sovstugan och jag väntar att dem snart ska storma in för att få i sig nå mat. oscar har sovit inne i natt och kom för att väcka mig 08.45 ,jag klev upp en stund men la mig igen , det tyckte han givetvis var tråkigt så han gick till sovstugan för att se tv.



idag är det fredag ,mulet ,men solen vill till att titta fram ,det är inte sådär jättevarmt.nu måste jag få i oscar sin medicin ,skriver snart igen./ting



Inga kommentarer: