måndag 28 juli 2008

en tröttsam arbetsdag







måndagmorgon vaknade jag trött som attan klev jag ur sängen. har sovit dåligt ,vaknat flera gånger p g a värk. nåväl jag har jobbat mina timmar och det var så skönt komma hem och få lägga sig o vila med boken i min hand. jag somnade ganska fort och sov ca 1.5 timme. lika bra att kliva upp och göra lite nytta. tvättat lite kläder och hängt ut på tork. oscar ville i väg och bada så jag ,roger och oscar for i väg till badplatsen. jag tittade på medan dem badade. sen åkte vi hem. jag har duschat och är så trött och slö ,det blir till att lägga sig tidigt i kväll.klockan har hunnit bli 21.17. anton är inte hemma och de andra är utomhus.lugnt och tyst med andra ord. idag har det varit fint väder,inte lika varmt som i helgen men skönt ändå,bra arbetsväder...haha...i morgon skulle det bli varmare enligt en väderprognos. måste kolla om jag vunnit en auktion på tradera som avslutas vilken sekund som helst. ska även in och spela lite keno. jag vill fortfarande vinna storkovan....haha...sov så gott ,dröm söta drömmar /kram

Inga kommentarer: