fredag 4 juli 2008

kl 00.35



nu brukar jag ha bäddat ner mig. men inte denna kväll....haha...
pojkarna ville fiska ,så det blev en fiskarkväll. en trevlig fiskarkväll för vi fick med oss vår fiskekompis oxå , hoppas du hade kul oxå. bara sitta och dra aborrar från båten ,det är gode mysigt. 21 stycken aborrar fick vi sammanlagt. det blir fiske i morgon kväll oxå då hänger du väl med L? vi trotsar myggen och knotten , fiskar från båten då oxå....haha..
nu hör jag snarkningar från sovrummet ,roger har somnat .pojkarna sover i sovstugan ,lugnt och tyst här inne. ska snart krypa ner och sova jag med.hoppas det blir solarväder i morgon ,då ska jag bara njuta i solen och läsa min bok.söta drömmar/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

givetvis följer jag er superkul att fiska så från båten jag räknar kallt med ikväll att fiska men nu tar jag andra grejer med mej