fredag 4 juli 2008

midnatt


har äntligen fått slå ner rumpan framför datorn. vi var ner och handlade på knalledagen ,kaffe hade dem billigt köpte två plattor ...haha..nu klarar vi oss en stund. roger köpte lite fiskegrejor och jag handlade två halsband. det var inte mycket som jag behövde ,har nog handlat mig lite less för ett tag framöver.....tror jag. oscar stannade hos sin kusin så vi hämtade han efter vi handlat men han ville sova där i natt . det var bara för oss att hämta medicinerna och lite annat han behövde och skjutsa ner han dit. känns tomt utan lilleman hemma....snyft.
vi käkade på grillen jag , roger och L. sen bar det av hem för att fara och fiska från båten...mysigt men inte lika mycket fisk fick vi i kväll...jag fick störst aborren ,den vägde 299 g.
kl. 22 var vi hemma ,anton oxå. han behövde matlåda till i morgon så jag ställde mig vid spisen vid kl 23 för att laga mat....fullfart hela tiden ,men barnen ska ha mat ,det är mycket viktigt.nu är kl precis 00.00. jag har börjat känna av värk ,ska snart krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. roger gick ut till anton i sovstugan för ett tag sen ,han ville ha lite tv sällskap. jag har det lugnt och skönt här inne....haha...sov så gott /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej har precis vaknat kl ä nu 9 20 har du nå vittnen på fisken ha ha erika fyller år idag får se om det blir fiske ikväll tror det ska nog till havsbadet idag o hälsa på tom