tisdag 8 juli 2008

tisdag kl 11.06







...en trött morgon orkade inte kliva ur sängen förrän 10.15....men nu sitter jag i alla fall här ...haha...anton har farit och jobbat likaså roger.oscar är ute ,jag antar att han är och ser om traktorerna kör idag på åkrarna häromkring. solen syns inte till idagoch blåsigt är det. jag har klätt mig mer idag ...mjukisbyxor ,för det blir definitivt inget bikiniväder idag.



jag hinkar i mig kaffe för att bli piggare för jag har lite att göra här hemma idag , diska och plocka undan och sen om jag inte har alltför mycket ont, skura av golven på vindan.



jag hade tänkt koka flatpalt och fläsk på sidan om.



roger ska jobba över och kommer inte hem förrän ikväll nångång. anton blir nog oxå sen.jag och oscar får hitta på nåt att fördriva tiden med ,om han kan slita sig från traktoråkningen...haha...



tack för din kommentar anonym. så tråkigt att du inte fick nån fisk ,men men du kan ju inte alltid ha god fiskelycka...haha...



nu sk jag göra lite nytta ,ha det bäst /tingeling

Inga kommentarer: