torsdag 17 juli 2008

torsdag kl 17


har satt mig vid datorn för att göra lite bankärrenden och samtidigt passa på att blogga ...haha...vädret ser inte alls kul ut ,det börjar nog snart regna och ev. mullra och då kan jag inte ha i gång datorn. jag har jobbat idag. tur att vi haft en ganska lugn dag på jobbet för jag har sån värk. det är lugnt hemma de andra är borta och dem har lämnat städningen åt mig så jag har en stunds jobb att utföra här hemma. diska undan ,plocka ,tvätta och laga mat sen får jag se vad jag orkar göra efter det.tack för din kommentar anonym , så kul att du är in och läser vad jag skriver här , fortsätt med det och ge mig nån kommentar i alla fall nångång då och då....haha...ja det var ju bra att du tog dig på jobbet idag ,för annars hade vi ju inte kunnat vinna de kronor vi vann , förhoppningsvis blir vinsten större nästa gång....haha....nä dax att lyfta på rumpan och göra nytta här ,hörs /tingeling

Inga kommentarer: