onsdag 16 juli 2008

onsdag kl 17.30


jag bloggade inget i går....skärpning av mig....haha....vädret var ostadigt och jag ville inte starta datorn för det såg ut som att det skulle kunna bli åska . men det blev inget muller i går kväll. men däremot regnade det hela natten. jag låg och lyssnade på regnet och kunde inte somna p g a värk så ini helsike mycke. jag la mig vid 21 i går och läste min bok till 23.50. en ruskigt bra bok läser jag just nu....haha...nåja dagen i går var tung ,mycket trappstädning och fortfarande seg efter semestern ,kanske går lite lättare nästa vecka.idag har vi haft mindre att göra. efter jobbet hade jag tid hos tandläkarn...hmmm....något jag gruvat mig för en lång tid. jag visste att jag skulle laga två hål mellan tänderna. not nice....inte långt från 1700 kr kostade det idag....jag är fortfarande lite bedövad, efter lagningarna hoppas det släpper snart. vädret idag har varit fint och det kan bli en fiskekväll. jag har fortfarande värk , kan bli en vaken natt igen. jag saknar dina kommenatrer på min blogg anonym. har du slutat va in och läsa?

det var kul att få spela lite idag,jag hoppas vi snart vinner lite mer än i dag....haha...

ska och kolla min mail om jag fått vinnarmail från tradera ...haha...jag har vunnit en auktion ,ett par jeans superbilligt....återkommer ,ha det bäst/ kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nä jag läser alltid dina bloggar nu ä kl 22 25 o jag har huvudvärk så det yrar hyyyvaligen men jag jobbar imorrn sov gott