onsdag 9 juli 2008

onsdag kl 20.40


det har varit fint väder hela dagen , hoppas att det får va lika fint väder i morgon. idag har jag inte gjort så himla mycket ,mest slappat med boken i min hand(medan oscar var hos kompis)...och självklart lagat middag . och levererat middag ...haha..anton ringde och ville att jag skulle komma med mat till han på gården ,och det jag gjorde. jag ville och fiska tidigare i kväll men fick ingen med mig så jag slutade ut det och läste min bok istället.

roger är ute och tvättar bort fågelskit på min bil ,han gör allt för att slippa va inomhus...haha...oscar sitter bredvid mig och spelar på antons dator och det är högt ljud på det spelet vill jag lova. jag kan ju knappt tänka i det oljudet...haha. funderar på att ställa mig i duschen och efter krypa ner undertäcket och läsa resten av kvällen ,för det finns inte mycket annat att göra.ha en bra kväll ,sov så gott/kram

Inga kommentarer: