söndag 6 juli 2008

20.55 söndag


det har varit en trevlig söndag. fick oväntat fiskefrämmande ,jippiii glad i hågen åkte vi ner på träsket för att dra upp några hajar....haha...till vår besvikelse blev det bara ett par mindre fiskar till katten. men kul att fiska ändå. vädret hade kunnat va bättre ,det har varit kallt och blåsigt ,kylan har påminnt om vintern...hua not nice. väl hemma efter fisketuren var det dax för mat. idag blev det kyckling ,ris och currysås. vi åt med god aptit. efter maten åkte vi förbi och lämnade matlåda till anton som var på jobbet sitt. sen körde vi vidare upp till rogers föräldrar .där stannade vi till strax före 19.vi blev bjudna på både mat och fika.nu känns det skönt att va hemma framför datorn.....haha..och jag har testat datorn hittade kameran så då var det problemet löst och jag kan pusta ut.

anton är fortfarande och jobbar. jag och oscar sitter vid varsin bärbar dator och roger är ute ,vet inte riktigt vad han har hittat på...haha...nu ska jag bara slöa resten av kvällen ...har jag i alla fall tänkt. vädret ser ut att bli bättre till i morgon,mörka molnen har försvunnit på himlen. jag håller tummarna på att det blir fint till i morgon. som är sista semesterveckan innan jag börjar jobba...hua känns tungt ,men men det är bara att bita ihop....haha... ha en skön söndag kväll /ting

Inga kommentarer: