söndag 27 juli 2008

söndag kväll 21.15











nu är jag tebax vid datorn. jag har varit utei solen ,oscar och två kompisar åt han, som är i deras stuga i närheten ville i väg och bada så jag följde med en stund.när vi kom hem hade roger grillat korv så vi käkade ute i lusthuset.jag har duschat för en stund sen och ska nu bara ta det lugnt ,lägga mig i sängen och läsa ,måste va utvilad i morgon då jag ska på jobbet.som vanligt ringer väckarn 05.00. jag är nu ensam hemma ,de andra är ute någonstans i närheten. det är tyst och lugnt.hoppas din dag varit bra L , bara du inte smält i denna sköna värme. jag vet att du lider när det är så här varmt. som du vet njuter jag bara det skulle få vara några grader varmare för min del ...hahaha.nu ska jag kolla tradera . ha det bäst /ting

Inga kommentarer: