tisdag 1 juli 2008

fin dag övergick till busväder




...äntligen har jag kunnat starta datorn. det har varit ett riktigt busväder i kväll ,regnat massor ,blixtar och dunder.vi åkte ner på byn för att gå på marknad och jag skulle till sjukgymnasten. jag hade med mig både oscar och syrrans flicka moa hela eftermiddagen. vi var och handlade lite på marknaden bl. a t-shirts till anton och roger halsband ,godisrem och glasögon till oscar moa fick oxå nåt på markanden ,näsring och godisrem. sist köpte jag åt mig själv solbrillor ,tåring och en ny liten rygga. sen fick det räcka och vi gick därifrån...haha...600 kr förstörde jag på en liten stund...det kostar att va me.jag hade tid hos sjukgymnasten ungarna hängde med .det gjorde gott då han tog bort låsningar jag hade,nu känner jag mig mjuk och bra i kroppen.klockan hann bli 17 innan vi väl va hemma och moa fick följa med ,hon och pojkarna sover i sovstugan...eller rättare sagt" härjar" där inne. pojakrna har bråkat och slagits mycket i kväll ,det måste va syskonkärlek.
jag har hunnit baka ikväll oxå rulltårta och chokladbollar...alltid nåt....haha..nu har jag gjort mig i ordning och ska snart krypa ner i sängen med en ny bok i handen, ska se om den är nåt att läsa annars köper jag en annan bok i morgon...haha...måste ha nåt att läsa innan jag stänger mina två blå...haha...sov så gott /ting

Inga kommentarer: