måndag 21 juli 2008

regn hela kvällen


...ja tro det eller ej ....det är fortfarande ett riktigt pissväder ute. ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. diskat och hängt tvätt. la mig för att läsa och somnade och vaknade en och en halvtimme senare. trött och slö känner jag mig fortfarande. jag har hämtat anton ,han ska inte behöva köra moppe i sånt här väder. nu har jag precis klivit ur duschen och ska bara blogga lite innan jag kryper ner i sängen. pojkarna är ute i sovstugan och tar det lugnt. det är lugnt och tyst i huset.

tack för din kommentar anonym, alltid kul att höra av dig. ja tänk snart är det bara tuta och köra med husbilen ,ni har väntat länge på att kunna nyttja den. nu ska jag avsluta bloggandet för i kväll sov så gott och söta drömmar /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen nu ä kl 2240 har precis kommit hem från piteå tredje bärgningen nu räcker det för idag tycker jag kommer o jobbar imorrn hoppas allt är bra med er trots vädret men på lördag kan du ha bikini jag lovar 27grader har dom lovat då sov gott