fredag 11 juli 2008

hej o hå


nu är jag tebax. vilken slöardag det har varit idag. har inte uträttat speciellt mycket denna dag.....haha... känner mig fortfarande lite förkyld ,snuvig och ont i huvudet. trots att jag är krasslig så följde jag med roger o pojkarna till luleå i eftermiddag. lika bra att helghandla. vädret är bra nu ,sol o uppehåll. regnade lite på väg till luleå bara. kom hem strax efter kl 20 . pojkarna är nere i köket oscar kör sin nya helikopter och anton sitter vid datorn med sitt nya spel. roger kollar de han köpt idag. jag har packat in det vi handlat och har diskat undan,resten av kvällen blir nog att ta en dusch och lägga mig och läsa om ingen vill med och fiska...haha..jag har fått mina nya böcker som jag beställt ...haha...nu har jag läsning en tid framöver. till sist vill jag tillägga att jag blir glad över att få nån kommentar....haha.../ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden har du det bra hör av dej om