onsdag 2 juli 2008

22.20




....och här sitter jag nu. mycket trött ,men jag kan inte sova förrän jag skrivit ett par rader här...haha...det har varit ganska fint väder emellanåt denna onsdag. hoppas morgondagen blir en "solardag". anton ,oscar och jag har rantat idag ,varit på byn och handlat ,som vanligt alltid nå är slut i kylskåpet. vi åkte ner mitt a dan ,pojkarnas magar började kurra så vi gick på mix för att dem skulle få i sig nåt. efter det gick vi på marknaden för att anton ville se om det fanns nåt där. han konstaterade fort att det inte var mycket att ha så fort var vi därifrån. solen var framme ett tag och jag hann sitta ute i solen en stund på eftermiddagen och må gott.det har hunnit regna oxå ikväll och då passade jag på att bakat tårta och bakelser till oscars fördelsedag som är i morgon. medan jag bakade var pojakrna till kompisar en stund och roger ute i garaget.
det har inte blivit att fiska nåt på ett par kvällar nu ,men snart måste jag få fiska för nu längtar jag att få meta...haha...avslutar här för att läsa min bok. söta drömmar /kram

Inga kommentarer: