söndag 13 juli 2008

en ensam dag


....klockan är nu 18.30 och jag är ensam hemma fortfarande. skönt att ha en stund för sig själv men inte för länge de sista timmarna har varit tråkiga ....vill göra nåt skoj. ingen fiskekompis har jag heller denna dag...snyft. en jobbar kompis till mig och hennes gubbe har varit hit en stund och fikat. men åter igen är jag ensam. jag gruvar mig för att stiga upp tidigt i morgon , tänk om jag hade haft semester nån vecka till det hade inte varit helt fel....haha...jag ser fram emot att träffa L på jobbet ...haha...hoppas vi kan dra nå spel och käka lunch i veckan. det var ju ett antal veckor sen sist. jag har slöat en hel del idag ,läst och sovit emellanåt...haha...funderar på att läsa en stund till för att fördriva lite tid....ha det gott/kram

Inga kommentarer: