fredag 25 juli 2008

en liten stunds fiske...







...sen gav vi upp och for hem. knott bombarderade oss när vi satt och fiskade från båten på träsket....typiskt när det är bra fiskeväder. jag drog upp en liten aborrstackare och roger drog upp två stycken ,men dem släppte vi tebax. nu är klockan 21.53 och jag har duschat och klar för att lägga mig under täcket och läsa jag är ganska trött och har mycket värk.



dagens middag: pizza (rogers ide') ,han hade ingen lust att laga mat i den här värmen sa han. jag hoppas det är fint väder i morgon som dem lovat ,då ska jag bara njuta i solen ....det ser jag fram emot.hoppas du har tid att vila lite i helgen L så du orkar med jobb nästa vecka....haha....lämna gärna nån kommentar ,du vet att det gör mig glad....haha... nä nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng ,sov gott ,dröm söta drömmar /kram

Inga kommentarer: